KOOLHYDRAATARM-50-DAGEN-PROGRAMMA

Koolhydraatarm eten is tegenwoordig één van die vele gezonde manieren om van je extra kilootjes vanaf te raken. Er zijn veel verschillende diëten en boeken gebaseerd op dit principe.

Je eet weinig koolhydraten maar meer eiwitten en gezonde vetten. Zo zal jouw lichaam het overtollige vet gaan verbranden. De eiwitten en de vetten zorgen ervoor dat je geen honger krijgt. (bron)

Deze manier van eten vraagt voor de meeste mensen een beetje aanpassing. We zijn immers allemaal mensen die ervan houden om brood, aardappelen, rijst en frieten te eten. Dat zit zo in onze opvoeding.

50-dagen-koolhydraatarm

Het eten van brood zit in onze cultuur. Maar brood bevat veel koolhydraten en heeft ons lichaam eigenlijk niet in grote mate nodig. De snelste en gezondste manier om snel gewicht kwijt te spelen, is dus minder koolhydraten eten. (bron)

Er zijn verschillende dieetboeken die hun recepten op dit principe gebaseerd hebben. Het ene is al wat beter dan het andere. Het voordeel ervan is dat je steeds op zoek kan naar het beste boek voor jou.

Je kan de verschillende reviews lezen en dan kijken welk boek jou het meeste aanspreekt en wat je dan wil aankopen. Daarom -met veel plezier- deze nieuwe review over het “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma.”

Ja! Ik wil gaan kijken naar dit boek Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma”!

Wat is het e-book “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma.”?

Het e-book “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma” is een e-book dat jij online kan aankopen en waar jij mee aan de slag kan gaan als je een aantal kilo’s wil verliezen. 

Het is een e-book dat jouw inzicht geeft in een dieetprogramma met het idee om minder koolhydraten te eten. Het boek is zo samengesteld dat jij 50 dagen lang het programma kan volgen. 

Na deze 50 dagen zal jij dan -hopelijk- de beoogde resultaten behalen en weet jij hoe je jouw maaltijden moet opstellen zodat je altijd gezond kan eten en jouw lichaam kan voeden.

Wie is de maker van het e-book “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma.”?  Niels Bosmans.

Niels Bosmans is de schrijver, de bedenker en de maker van dit e-book. Hij is ook de eigenaar van de website “makkelijkafvallen.eu”. Op deze website vind je ook allerhande informatie en recepten.

De bedrijfsnaam van Niels Bosmans is Niels Bosmans Sales. Dit bedrijf is gevestigd in Utrecht en makkelijk terug te vinden. Het is ook netjes ingeschreven en in orde met alle wettelijke aspecten.

ontbijt recepten

Niels Bosmans is al enkele jaren actief als lifestyle coach, entrepreneur en afslank guru. Hij schrijft artikelen over voeding, afvallen, sporten en alles wat met je gezondheid te maken heeft.

Niels Bosmans is zijn echte naam. Je kan hem daardoor makkelijk opzoeken en we hebben dus ook het volste vertrouwen in zijn zaak. Als je bij hem een product aankoopt, zal je dat ook zonder problemen ontvangen.

Voor wie is dit e-book  “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma” bedoeld?

Het e-book “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma” is bedoeld voor:

  • Mensen die graag wat overtollige kilo’s willen verliezen en dit op een makkelijke en snelle manier.
  • Mensen die op zoek zijn naar recepten met minder koolhydraten en meer gezonde vetten en eiwitten. Een makkelijke manier van eten.
  • Geschikt voor vrouwen én mannen.
  • Mensen die geen tijd of zin hebben om veel te sporten en te bewegen of mensen die dit niet kunnen sporten wegens lichamelijke problemen.
  • Mensen die meer energie willen krijgen en minder suiker-dips.

Wat leer ik van dit boek?

Volgens Niels Bosmans kan je met zijn programma maar liefst 2 kilogram per week verliezen en dit zonder te sporten en zonder je uit te hongeren. Of dat dan echt zo is, dat durf ik niet dadelijk zeggen.

De meeste mensen verliezen 0,5-1 kilogram vet per week. Niels beweert dat je het dubbele kan verliezen. Een mooie lokker, dat is het wel, maar de realiteit is meestal anders.

In dit boek leer je:

  • Hoe je maaltijden kan samenstellen met de juiste voedingsmiddelen.
  • Welke voeding je wel mag eten.
  • Welke voeding je beter niet eet.
  • Hoe je jouw eetmomenten best inplant. 
  • Hoe je lekkere recepten klaarmaakt.
  • Wat een maandplan voor jou kan doen.

Hoe ziet het boek eruit en wat is de inhoud van dit e-book?

Koolhydraatarm-50-Dagen-ProgrammaDit boek “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma” is een programma dat jij 50 dagen kan/moet volgen. De titel spreekt natuurlijk voor zichzelf.

Bij dit programma zijn er 6 verschillende eetmomenten: 3 gewone maaltijden en 3 tussendoortjes. Niels beweert dat het verspreiden van je voedingsmomenten ervoor zorgt dat je minder honger zal hebben.

Hier is niet iedereen het mee eens. Je hebt ook absolute voorstanders van max. 3 keer per dag te eten en zelfs mensen die zeggen dat maar 1 of 2 keer eten op een dag veel gezonder is.

Zoek dit een beetje voor jezelf uit. Ik ga van het principe uit, dat je eet als je honger hebt en als je honger hebt, dan ga je écht geen reep chocolade eten, maar dan eet je een salade of een warme maaltijd.

De recepten uit het “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma” zijn suikervrije recepten met veel minder koolhydraten en zo min mogelijk suiker. Maar er zijn ook gerechten bij waar wél koolhydraten inzitten.

Het lichaam heeft immers koolhydraten nodig, ze volledig tot nul herleiden is niet nodig. Er zitten ook veel koolhydraten in groenten en fruit. Je kan dus verschillende keuzes maken.

De 6 pijlers van het “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma”.

Het boek van Niels Bosmans is gebaseerd op 6 pijlers. Die 6 pijlers vertellen jou waar het programma voor staat en waar jij je kan aan verwachten. Deze pijlers zijn zo bepaald door Niels zelf.

1.Het zijn gemakkelijke recepten.

Leuk om te weten want niemand heeft zin om 3u in de keuken te staan als hij na een lange dag thuiskomt van het werk. Deze recepten kosten je weinig tijd en ze zijn ook nog eens goedkoop om te maken.

Makkelijke ingrediënten, overal terug te vinden, geen speciale superfoods of voedingsmiddelen nodig.

2. Brood eten mag.

Niels beweert dat je in een koolhydraatarm dieet perfect brood mag eten. Hij beweert daarbij dat een mens brood nodig heeft omdat er bepaalde mineralen inzitten. Het eten van brood zou ook het jojo-effect tegenhouden.

Ik vind dit zeer bedenkelijke informatie. Een boterham zit immers vol koolhydraten en is net één van de eerste voedingsmiddelen die je beter schrapt.

Heb je een keertje zin in een boterham, eet hem dan, maar ga niet elke dag brood eten. Een mens heeft koolhydraten nodig, ja, maar haal die uit fruit en groenten in plaats van uit brood.

Ga je blijven brood eten en pasta, rijst, aardappelen en zoveel meer, dan ga je niet afvallen en al zeker geen 2 kilo per week.

3. Sporten is niet nodig.

Wel ja, ook dit vind ik een bedenkelijke peiler. Sporten is niet nodig? Wel een mens die gezond is moet toch wel een beetje bewegen, en 30minuten per dag intensief bewegen dat doe je niet door even naar het toilet te lopen.

Volgens Niels kan je perfect afvallen zonder te sporten. Dat kan dan wel zo zijn en iemand die 30kilo te verliezen heeft, die zal zeker wel afvallen zonder te gaan sporten.

Voor iemand die eerder maar tien kilo wil verliezen kan dat sporten net datgene zijn dat een mens nodig heeft om dat gewicht los te krijgen.

Bewegen en actief zijn is belangrijk voor elk mens. Niemand wordt gezond en blij van in de zetel te hangen. Ga dus wandelen, ga lopen, zwemmen of sporten. Beweeg! Je zal op dat moment meer gewicht verliezen dan door in de zetel te blijven hangen.

4. Minder hongergevoel.

Door 6 maaltijden te nemen op een dag zou je -volgens Niels- minder hongergevoel krijgen en dus minder geneigd zijn om te gaan snacken. 

En in het e-book krijg je ook nog een extra snack-lijst voor als je bovenop die 6 maaltijden ook nog eens extra wil gaan snacken.

Het spreekt zichzelf allemaal een beetje tegen, vind ik: we eten 6 keer per dag zodat we geen zin hebben om te snacken maar ik geef alvast een extra snack-lijst mee..

Nee, ik weet het zo niet.

Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma

Daarbij ben ik ervan overtuigd dat een mens geen 6 keer per dag moet eten. Dat is veel te veel en dan krijgen jouw organen geen rust meer in je lichaam.

Volgens Niels zal je hongergevoel afnemen naarmate je meer maaltijden eet gedurende de dag. Nu ja, eten steekt eten aan en hoe meer je eet, hoe meer en hoe sneller je terug honger zal krijgen. Niels zegt hier net het tegenovergestelde.. Wat denk jij?

5. Op een gezonde manier afvallen.

Doordat je minder koolhydraten gaat eten, moet je meer eiwitten gaan eten en gezonde vetten. Hierdoor zal je lichaam op een andere manier omgaan met je vetverbranding.

Door het eten van voldoende eiwitten zorg je ervoor dat je spieren niet afbreken en dat je alleen vet verbrandt.

6. Makkelijk voor het hele gezin.

De recepten die Niels aanbiedt zijn handig en makkelijk voor het hele gezin. Je moet niet apart koken, je hoeft er geen extra tijd in te steken en iedereen kan ermee aan de slag.

Ja! Ik ben overtuigd! Ik wil de goedkoopste prijs!

Bonussen.

Koolhydraatarm-50-Dagen-ProgrammaHet “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma” is dus een e-book dat je ontvangt in je mailbox.

Je krijgt complete weekmenu’s en dit voor 50 dagen. Geen zoektocht meer naar wat je wil eten: alles staat netjes voor jou op papier. 

Je moet dus alleen het schema volgen.

Ook staan er tips in het e-book met informatie die je even kan doorlezen.

Er staan ook een aantal sport-oefeningen in, die je eventueel kan uitproberen.

Boven op dit boek krijg je nog deze 2 bonussen:

Bonus 1: Boodschappenlijstjes. 

Nu ja, de vraag rijst me dan of dit wel echt een bonus is, maar goed. Je krijgt 7 boodschappenlijstjes, zodat je gewoon dadelijk naar de winkel kan om boodschappen te doen. 

Je krijgt ook nog tips om op een goedkopere manier boodschappen te gaan doen. Geld besparen en op een goedkope manier aan de slag gaan, dat vindt Niels belangrijk. 

Bonus 2: Drank-tips. 

Hier krijg je een aantal tips om voldoende te drinken en de juiste drank te drinken gedurende de dag. Je krijgt niet alleen tips maar ook recepten. 

Volgens mij heeft een mens niet veel meer  nodig dan water gedurende de dag. Ook dit is een beetje een bonus waar met de haren wordt getrokken en niet echt de naam “bonus” verdiend.

Voordelen en nadelen.

Bij elk dieet of elk product dat jij aankoopt, zijn er altijd voordelen en nadelen en dat is bij dit niet anders. Koolhydraatarm eten is één van de gezondere manieren van eten, maar er zijn natuurlijk ook wel minpuntjes te vinden.

Voordelen.

  • Je krijgt volledige menu’s voor elke week met alle recepten die je per dag mag/moet eten. 
  • Je krijgt online support als je vragen hebt via een helpdesk. 
  • In je mailbox krijg je ook nog handige tips en recepten. 
  • Koolhydraatarm eten is één van de gezondere manieren van eten. Je kan er jouw levensstijl van maken en zo gezond en energievol door het leven gaan.
  • Het is een e-book en je kan er dadelijk mee aan de slag.

Nadelen.

  • Je krijgt geen boek dat je kan vastnemen en gebruiken in de keuken. Je moet dus de recepten printen of met een ipad de keuken in.
  • 2 kilo vet verliezen op een week is zonder enige twijfel een verkoopspraatje. Dit is lichamelijk niet mogelijk. 
  • De informatie is niet altijd even correct en accuraat. 
  • De bonussen zijn geen échte bonussen en bieden geen meerwaarde.

Garantie. 

Het programma “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma” komt met een garantie. Gelukkig maar zou ik zeggen, want ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in. 

Je kan dit programma 30 dagen uitproberen. Ben je geen gewicht kwijt dan kan je jouw centen netjes terugvragen. 

Wat kost het boek en hoe ontvang je het?

Koolhydraatarm-50-Dagen-ProgrammaHet e-book “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma” kost 37euro.

Dit is een mooi bedrag voor een e-book met de inhoud die hier aangeboden wordt.

Als je even rondkijkt zal je merken dat veel van dit soort boeken dezelfde prijs hanteren. 37 euro is een mooi bedrag en zeker niet te veel als je de juiste informatie krijgt en lekkere recepten.

Nadat je betaald hebt via de betaalpagina, moet je een mailadres opgeven. Zorg ervoor dat dit juist is. Via dit mailadres zal je de link krijgen via waar je dan het e-book kan downloaden. 

Je kan het boek downloaden, via de computer, laptop of telefoon en je kan dan dadelijk starten. 

Wat zijn de resultaten als je met dit programma werkt?

Als je met dit boek aan de slag gaat dan zal je overtollig vet verbranden op plaatsen waar het erg moeilijk is om het vet te verliezen. Denk maar aan  buikvet.

Plaatselijk vet verbranden is niet iets dat mogelijk is. Een lichaam verbrandt vet waar en wanneer het wil. Maar uiteindelijk zal je overal vet verliezen waar er vet te veel aanwezig is.

Geduld is hierin een mooie zaak. Wil je graag dat buikje kwijt maar gaat het vet er eerst af aan je armen en poep, wees dan dankbaar voor het verloren aantal kilo’s. Uiteindelijk zal het er ook afgaan op de plaats waar je dat zo graag wil.

Als je met dit programma aan de slag gaat, zal je dus normalerwijs resultaten moeten gaan zien in jouw lichaam en dit in de vorm van vetverlies. Hoe langer je het product volgt, hoe beter de resultaten.

Ervaringen van anderen.

Ik ging even op zoek naar de ervaringen van andere mensen. Gezien ikzelf niet zo bijster enthousiast ben, vermoedde ik dat er nog mensen zouden zijn met dat gevoel. 

Verbazingwekkend genoeg kunnen we terugvinden dat de meeste mensen wél tevreden zijn van het programma. Er zijn maar liefst meer dan 30.000 mensen die met het programma werken en ermee aan de slag gaan.

Je leest veel positieve reacties van mensen die veel kilo’s verloren zijn en die heel blij zijn met de recepten. De recepten zijn echt makkelijk te maken, lekker en ook echt goedkoop. 

Je kan reacties lezen op zijn website maar ook op de Facebook pagina. Hier en daar zie je iemand verschijnen die niet helemaal tevreden is, maar in proportie bekeken is dat bijzonder weinig. 

Het programma heeft dus veel succes. 

Is het “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma”zijn geld waard en doet het wat het beloofd?

Koolhydraatarm eten is niet noodzakelijk een dieet maar eerder een levensstijl. Je kiest er namelijk zelf voor dat je niet te veel koolhydraten eet en meer gezonde voedingsmiddelen zal gaan consumeren.

Het programma geeft je een e-book met de informatie en een stel bonussen. Als je deze recepten volgt zal je hoogstwaarschijnlijk vermageren. Zeker als je veel gewicht te verliezen hebt.

Ikzelf ben absoluut niet te vinden in bepaalde uitspraken die de man doet over gezonde voeding en gezond afvallen. Belangrijk is dus dat jij zelf aan de slag gaat en kiest wat jij gelooft en belangrijk vindt.

Conclusie: “Koolhydraatarm-50-Dagen-Programma”

50-dagen-koolhydraatarmHet programma “Koolhydraatarm 50-Dagen-Programma” is een programma dat je verder helpt met het verliezen van overtollig gewicht.

De recepten zijn inderdaad makkelijk klaar te maken en op zichzelf nog smakelijk ook.

De pijlers van het programma waar er geclaimd wordt dat je brood mag eten, 6 keer per dag moet eten en je ook nog eens 2 kilo vet per week kan verliezen, zijn naar mijn mening niet helemaal correct.

Maar zoals ik reeds vertelde zijn er heel veel tevreden klanten en die kunnen niet allemaal zitten liegen, dus het programma zal zeker zijn goede kanten hebben. 

Ja! Ik ben overtuigd! Ik wil de goedkoopste prijs!

Ben je op zoek naar een koolhydraatarm dieet en houd je van de wijze van eten: zonder koolhydraten maar wel met gezonde voeding, vetten en eiwitten..

Dan zijn er -naar mijn mening- betere producten te vinden op de markt met juistere informatie. Vergeet daarom zeker niet eens eerst deze programma’s te bekijken:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *